askerlik tecili hakkında...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hsndmr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hsndmr

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
arkadaşlar merhaba. işletme 3. sınıf öğrencisiyim ve bu sene sonunda 2. kez üst üste sınıfta kalmış olcam ve yeni yasaya göre 29 yaşına kadar askerliğim tecil edilecek fakat bunun için benim herhangi bir işlem yapmam gerekiyor mu askerlik şubesine gidip öğrenci olduğuma dair belge falan götürmem gerekir mi? yoksa kayıt yenilettiğim zaman otomatik olarak tecilim yenileniyor mu? bilgi verebilecek olan var mı ?
 
tam bilmiyorum ama büroya uğrayıp belge alıp şubeye götürsen daha garanti olur üniversiteye pek güvenme
 
tam bilmiyorum ama büroya uğrayıp belge alıp şubeye götürsen daha garanti olur üniversiteye pek güvenme
peki belgeyi götürdüğümde askerlik şubesi herhangi bir sorun çıkarır mı 2 sene kaldığım için yoksa erteler mi askerliğimi?
 
peki belgeyi götürdüğümde askerlik şubesi herhangi bir sorun çıkarır mı 2 sene kaldığım için yoksa erteler mi askerliğimi?

onu tam bilmiyom 2012 haziranda bazı değişiklik falan yapıldı galiba 29 yaşını doldurunca öğrencide olsan askere alıyolardı ama şimdi durum ne bilmiyom büyük ihtimal ertelettirirsin yarın büroya bi sor istersen
 
milli savunma bakanlığının sitesinde 29 yaşına kadar tecil edilir 2 yıl kalma şartı aranmaz diye yazıyo ama yinede gidip sormakta fayda var sanırım bir ara sorayım en iyisi büroya
 
milli savunma bakanlığının sitesinde 29 yaşına kadar tecil edilir 2 yıl kalma şartı aranmaz diye yazıyo ama yinede gidip sormakta fayda var sanırım bir ara sorayım en iyisi büroya

bende şubeye gitmeden önce sormuştum aksaray bürosundakiler normalde 29 yaşına kadar erteletebiliyosunuz dedi . askerlik şubesine gittiğimde 2 yıllık okuyorum en fazla 3 sene uzabiliriz şimdilik dedi . dedim ki geçemessem eğer yine uzatabilicem dimi dedim . onu ozaman konuşuruz dedi . bende bu konuyu tam anlamadım çalıştıgım için derslere çalışamıyorum yani uzucak çünkü ama bakalım.
 
bende şubeye gitmeden önce sormuştum aksaray bürosundakiler normalde 29 yaşına kadar erteletebiliyosunuz dedi . askerlik şubesine gittiğimde 2 yıllık okuyorum en fazla 3 sene uzabiliriz şimdilik dedi . dedim ki geçemessem eğer yine uzatabilicem dimi dedim . onu ozaman konuşuruz dedi . bende bu konuyu tam anlamadım çalıştıgım için derslere çalışamıyorum yani uzucak çünkü ama bakalım.
bana da askerlik şubesinde 29 a kadar tecil ediliyor dediler ama şubeye gidip sormak lazım en iyisi ama kanun açık yani askerlik şubesi neden böyle bir şey söyledi ki?
 
Okuduğunuz sürece 29 yaşına kadar askerlik teciliniz yapılmaktadır. Sormanıza gerek yok. kaç yıl kalırsanız kalın farketmez. Ama yaş 29 oldumu mezun olmanıza 1 ders bile kalsa tecil edilmez.
 
Okuduğunuz sürece 29 yaşına kadar askerlik teciliniz yapılmaktadır. Sormanıza gerek yok. kaç yıl kalırsanız kalın farketmez. Ama yaş 29 oldumu mezun olmanıza 1 ders bile kalsa tecil edilmez.
teşekkür ederim cevap için herkes aynı şeyi söylüyor hatta tecil ettireni bile gördüm 2 yıl kaldıktan sonra ama kaangumus arkadaşın söyledikleri kafama takıldı biraz acaba askerlik şubesi sorun çıkarır mı diye
 
Çıkarmaz çıkaramaz kanun var çünkü :)

Hatta bir şey daha, Lisans mezunu olduktan sonra diplomanla askerliği 2 yıl daha tecil ettirebilirsin. Yani 30-31 yaşına kadar tecil ettirme durumun var.
 
Çıkarmaz çıkaramaz kanun var çünkü :)

Hatta bir şey daha, Lisans mezunu olduktan sonra diplomanla askerliği 2 yıl daha tecil ettirebilirsin. Yani 30-31 yaşına kadar tecil ettirme durumun var.
evet onu biliyorum tabi önce bitirmek lazım okulu sınavlara bile giremiyorum işten güçten dolayı maalesef kayıt olduğumdan beri hiç giremedim sınavlara inşallah bu dönem girmeye başlayacağım nasipse :) cevaplarınız için teşekkür ederim
 
Geri
Üst