Thegonzales
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 1 Haz 2011
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Şehir
- Adana
Merhaba arkadaşlar, Yaşım 23, Bu dönem " 2010-2011 " yılı okulumu direk tamamlıyorum. İş başvurularında tecil tarihi soruyorlar ve aklım karışıyor ne yazmam gerekiyor?