askerlik techil ??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan style
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

style

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar aöf 1 sınıf öğrencisiyim sınavlara filan gitmiyorum büyüh ihtimal 2 sene üst üste kalıcam bu 2 sene askerlik tecil olmuş olaçak daha sonra askerliği nasıl tecil ettirebilirim.??

teşekkürler
 
öss'ye girip tekrardan aöf tercih yapıp daha sonrada aöf'e kayıt yaptırman lazım.
 
Geri
Üst