ghostgust
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 17 Mar 2011
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Şehir
- Adana
1989 doğumluyum. bilgisayar programlama önlisans mezunuyum. aofye dikey geçiş yaptım. fakat bölümüm tutmadığından dolayı hazırlık okumam gerekti ve 2 yıllık tecil hakkımı kullandım. lisans mezunu olduktan sonra kısa dönem yapma hakkım varmı