Askerlik süresi ile ilgili

ghostgust

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
1989 doğumluyum. bilgisayar programlama önlisans mezunuyum. aofye dikey geçiş yaptım. fakat bölümüm tutmadığından dolayı hazırlık okumam gerekti ve 2 yıllık tecil hakkımı kullandım. lisans mezunu olduktan sonra kısa dönem yapma hakkım varmı
 
Lisans diplomasını aldıktan sonra isterseniz 2 yıl daha tecil ettirebilirsiniz. Veya isterseniz direk kısa dönem olarak askerliğinizi yapabilirsiniz.
 
Geri
Üst