askerlik durum belgesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan saddler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

saddler

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
İstanbul
Öncelikle merhaba ..

Ben 1991 doğumluyum . Lisede 2 sene kaybıma rağmen akşam lisesiyle 20 yaşında lise öğrenimimi bitirdim daha sonra hiç ara vermeden 1 sene myoda okudum maddi durumlardan dolayı bu sene aöf yazdım ve uluslararası ilişkiler bölümünü kazandım .. şimdi kayıt esnasında askerlik durum belgesi isteniyor sanırım bu askerlikle ilgili karşıma bir sorun çıkarır mı ? Çünkü daha öncesinde muayeneye hiç gitmedim zaten kağıtta gelmedi akşam lisesi ve üniversite tecil ettirdiği için .. Askerlikle ilgili karşıma bir sorun çıksada daha önce hiç tecil yaptırmadığım için lise diplomamla tecil yapma imkanım var mı ? Şimdiden teşekkürler
 
Hayır askerlikle ilgili karşınıza sorun çıkmaz. Geçen yıl askerlik durum belgesi istenmiyordu ama bu yıl eklemişler yine sanırım. Önceden hiç tecil yaşptırmamışsanız şu an 3 yıl tecil hakkınız var demektir. En kötü bunu kullanıp devam edersiniz.
 
Bu aada aman dikkat derim; 1 Ocak 2010'dan itibaren askere çağrı tebligatı kağıt göndererek değil, TRT1'den duyuru ile gerçekleşiyor. Bence askerlik şubene git ve sor, en garantisi. Zaten belge de gerekirse yine orası vermeye yetkilidir.
 
Geri
Üst