askerli yardım acil lütfen

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan acıbadem
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

acıbadem

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar ben Allah'ın izniyle okulu bitirdim Allah herkeze nasip etsin ama şundan bilgisi olan varmı kısa dönem kaldı kalkacak diyorlar özel bir şirkette çalışıyorum ve askere marta gitmem isteniyor martta gitsem kalkarmı kısa dönem yoksa yetişirmiyim çok acil karar vermem lazım lütfen ilgisi ve duyumu olan yazsın
 
benim eniştem yarbay ve onla konuştuğumda bana 2011 yılına kadar böle bişey olacağını tahmin etmiyorum dedi ama sen genede başka yerlerede sor...
 
Yok böyle birşey olmazda merak etme ben şimdi 3. sınıf iktisata geçtim bitirip kısa dönem yapıcam hesap et sen yetişirsin heralde
 
hiç canını sıkma kardeş yakın zamanda yaslaşması çok zor
bilmezmisin memleketimde böle şeyler çabuk abartılır hemen bu gün olcakmış gibi basarlar yaygarayı
 
okul bittiyse şimdiden tecili bozdur bence aralıkta sınava giriyorsun kısa dönem mi uzun dönem mi gideceğin belli oluyor.ona göre bağlı bulunduğun askerlik şubesi kaç tertip götürüyorsa o zaman gidiyorsun.yani iş yerinin mart demesi askeriye için bişey ifade etmiyor.
 
Yasa denilen şey öyle 2 ayda çıkacak birşey değil.Rahat olun.
 
arkadaşlar o yasanın cıkacağı muamma adam tıp okuyacak 6 yıl 2 yıl uzmanlık okuyacak etti 8 yıl ondan sonra lise mezunu ile aynı askerlik yapacak ülkede okuyan kalmaz beyin göçü başlar bu yasa tamamı ile yanlış böle bişey kolay olmaz
 
Geri
Üst