SHNIYDER
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 28 Nis 2014
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 35
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- İstanbul
merhaba arkadaşlar ben myo elektrik teknolojileri mezunuyum, açık öğretimle 4 yıllığa tamamlamak istiyorum ama 2015 aralıkda askerlik tecilim bitiyor, okul ortasında askere alırlar mı? alırsalar askerden veya askerlik bittikten sonra devam edebiliyormuyum? birde 2014 açık öğretim 4 yıllığa tamamlamak için başvurular ne zaman ?
bilgilendirirseniz sevinirim
bilgilendirirseniz sevinirim