Askerde aöf den devam etme hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SHNIYDER
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SHNIYDER

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
MEZUN
Şehir
İstanbul
merhaba arkadaşlar ben myo elektrik teknolojileri mezunuyum, açık öğretimle 4 yıllığa tamamlamak istiyorum ama 2015 aralıkda askerlik tecilim bitiyor, okul ortasında askere alırlar mı? alırsalar askerden veya askerlik bittikten sonra devam edebiliyormuyum? birde 2014 açık öğretim 4 yıllığa tamamlamak için başvurular ne zaman ?

bilgilendirirseniz sevinirim:)
 
Kayıtlar Eylül ayında yapılacak. Kayıt olduğunuz zaman eğer 29 yaşından küçükseniz askerliğiniz yeniden 1 yıl tecil ettirilir. Her sene eylül kayıtlarından sonra askerlik 1 yıl tecil edilir. Tabii 29 yaşına kadar. 29 yaşından sonra tecil edilmez.
 
Kayıtlar Eylül ayında yapılacak. Kayıt olduğunuz zaman eğer 29 yaşından küçükseniz askerliğiniz yeniden 1 yıl tecil ettirilir. Her sene eylül kayıtlarından sonra askerlik 1 yıl tecil edilir. Tabii 29 yaşına kadar. 29 yaşından sonra tecil edilmez.


yani kayıt yenilediğimiz her dönemde 1 yıl tecil ediliyor. ben myo mezunuyum lys veya herhangi bir sınava girmem gerekiyor mu?
myo mezunlarının dikey geçiş hakkı olduğunu okumuştum bi yerde doğrumudur.
 
Geri
Üst