AŞK BENİ GEÇER (Abdulkadir Budak)

weeping eyes

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
828
Tepkime puanı
7
Puan
0
Şehir
Kayseri
AŞK BENİ GEÇER


Çünkü bacakları uzun, mesafe tanımıyor
Çünkü rüzgârın atında, büyük deneyiminde
Elbette aşk beni geçer haritayı kendi çizmiş
Dağları iyi biliyor, nehirleri de

Bir ateşin koynunda uyuyorken bile geçer
Serin su başlarında dinleniyorken bile
Ve ben onun peşinden kurşun olsam yetişemem
Okyanusa vardığında göle gelmiş olur muyum
O çınar olduğunda yaprak olur muyum ben?

Bir dille yetinirim, bütün dilleri öğrenmiş
Dumana tanım ararım, yangınlardan geçmiş o
Ben merdiven arıyorken çoktan çıkmıştır göğe
Bir kadının saçlarına takılıp kalmış iken
Ruhunu ele geçirmiş binlerce sevgilinin
Bende bir esimlik yel, onda her zaman deprem
Elbet aşk beni geçer
Tren rayların üstünden

Aşk şiiri yazdığımı sanırım, ne hafiflik
Destanı bitirmiş olur ben çıkarken ilk dizeden
Uçup gitmiştir evet dünyayı kanat eyleyip
Ben iki teleği yanyana getirmişken

Aşk beni bir daha geçer
Tren rayların üstünden






Abdülkadir BUDAK​
 
bu şiir beni geçer beni alıp götürür, ters düz eder.. ne biliyim çok güzel.. emeğine sağlık :)
 
olur mu yaa senin yanında bize düşmez gerci
 
yoo gerçekden çok anlamlı bi şiir.. dünyadaki herkeze hitap ediyor..
 
siz burda yoksunuz şimdi ...
çok güzel bir şiir teşekkürler
 
Geri
Üst