Arkadaslar yardimmm

**h.nur**

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
Halkla İlişkiler
Şehir
Antalya
Arkadaslar kısmet olursa uzatmali on lisans im bitiyor. Lisans tamamlama ile devam etmek istiyorum ama aklım karışık. Bu yüzden çeşitli şekillerde bölüm araştırması yapıyorum. Ve sizin de fikrinizi almak istiyorum. bölüm: Halkla ilişkiler
ilk olarak uzatmadan okuyacağım sözel bir bolum ve diploma koleksiyonu için değilde bitirdiğimde kamu veya özel sektörde is imkanı sağlayan bir bölüm olsun istiyorum. Bu konuda yönlendirme ve bilgilendirilmeye ihtiyacım olacak..
Arkadaslar 2015 HALKLA ILISKILER önlisans mezunları lisans tamamlama kapsamında hangi Bölümleri tercih etmeli??

Internette geçiş yapabileceğim bölümler:

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

ÇALIŞMA EKO. VE END. İLİŞKİLERİ
İKTİSAT
İŞLETME
KAMU YÖNETİMİ
MALİYE

olarak görünüyor.
 
2014 KPSS Lisans kadrolarına baktığımızda İşletme ön plana çıkmaktadır. Ama bu devletin personel ihtiyacına göre yıldan yıla değişebilmektedir.
 
Geri
Üst