Arkadaşlar yardım!!! Lütfen

comox_live34

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
Ben 1984 doğumluyum.

İki yıllık bir okulu bitiremediğim için terk ettim ve açıköğretim kamu yönetimini 2007 yılında kazandım ve ilk yıl sınıf tekrarı yaptım. ve daha sonra ikinci yıla kaldım ve eylülde bütlerim var. şayet bütlerde de geçemezsem ve 2 yıl birinci sınıfta üst üste kalırsam. Nasıl askerliği 1 yada 2 yıl tehcil edebilirim.
(Biliyorum 2 yıl üst üste kalanları açıköğretim tehcil etmiyor)

forumu okudum ve bir şey aklıma takıldı. eğer ben kaydımı sildirsem 1 mi yoksa 2 yılmı tehcil ettiriyorum. Bu konuda yardımızı bekliyorum.

Not: İlk defa açıköğretime kayıtlıyım.
 
2 yıl tecıl edılıyo kayıt sıldırısen bıraz daha fazla bıle olabılıyo 2 yıl 6 ay gıbı
 
Geri
Üst