Arda Turan yeni takımını açıkladı

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Bu sezon taraftarla arasına kara kedi giren, Sami Yen'deki Antalya maçında adeta veda eden Arda Turan, gelecek sezon Premier Lig'de top koşturacak.


Fanatik'in haberine göre kupasız geçen bir sezonun ardından transfer çalışmalarına başlayan Galatasaray’da flaş gelişmeler yaşanıyor. Bir yandan takıma takviye için Avrupa’yı baştan sona tarayan Sarı-Kırmızılılar, diğer taraftan Arda Turan’ı uğurlamaya hazırlanıyor.

REDKNAPP, DEVLER LİGİ İÇİN İSTİYOR

İngiltere’de ligi 4. bitirerek tarihte ilk kez Şampiyonlar Ligi’nde mücadele etme şansı yakalayan Tottenham, reddedilmeyecek bir teklifle Cimbom’un kapısını çalmıştı. Devler Ligi’nde başarı için yönetimden dev bir bütçe alan Tottenham Menaceri Harry Redknapp, uzun süredir takip ettiği Arda Turan için Galatasaray Yönetimi’ne son teklifini yaptı: “Dos Santos’u bonservisi ile verelim, üzerine 5 milyon Euro ödeyelim...” İlk etapta, bu sezon kaptanlığa getirdikleri Arda’dan vazgeçmek istemeyen Başkan Adnan Polat ve kurmayları, sezon içinde taraftar ile yaşadığı geriliminin ardından son kararı yıldız futbolcuya bıraktı.

İLK RÖPORTAJDA DA VEDA MESAJLARI

Galatasaray Dergisi’nin Şubat sayısında çıkan röportajında, “Hangi şeyler seni futbol hayatından götürür” sorusuna, “Psikolojik olarak her şeye hazırım. Hiçbir şeye üzülmem. Ama sadece bir gün Galatasaray taraftarı beni ıslıklarsa, o beni bitirir” yanıtını veren Arda Turan, önceki gün futbol yorumcusu Rıdvan Dilmen ve oyuncu Kenan İmirzalıoğlu’yla birlikte katıldığı programda da bu röportaja atıfta bulundu: “Maalesef, korktuğum başıma geldi...” Sami Yen’deki son maçta tavırları ve açıklamalarıyla adeta veda eden Arda’nın, artık ipleri tamamen kopardığı, hatta yakın çevresine yeni takımını da Tottenham olarak açıkladığı ifade ediliyor.

Hürriyetten Alıntıdır.
 
kendını gelıstırmeyı onunda hkkı var
 
Bencede ARda Gitmeli Galatasaray'da hem mutsuz hemde harcanacaktır. Avrupa da daha başarılı olacağına inanıyorum Arda'nın.
 
en azından dısarıya cıkıp kendını gelıstırmesı lazım
 
Bende artık Galatasarayda mutsuz olduğunu düşünüyorum.
Yaş olarak genç ve kendini geliştirmesi için tam zamanı.
 
Guizayla degişelim mi Arda yı:p
 
guızamı kekeke
 
chelsea alsa patlama yapardı :D
 
Guiza iyi fikir bence harika bi futbolcu :p
Israrla tavsiye ediyorum:) şöyle bi yazı okudum bu gün üstüne para verip gönderecekmişiz:p
 
gitsin de üstüne bişeyler koysun, kulübüne de faydası olsun
 
ztn gıdıcek .
 
bı galatasaraylı olarak gıtmesını ıstemıyorum ama en dogrusu gıtmesı :(
 
Geri
Üst