aralık 2009 askerlik dönemi ile ilgili

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erdem_35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erdem_35

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İzmir
arkadaslar bir aksilik çıkmaz ise 1-2-3 aralık ta sınava girecegiz. ayın 8 'i gibi sonuclar acıklanıyor diyor herkes ve 12 aralık saat 17.00 da mı teslim oluyoruz ? yoksa pazar 13 ündemi bilgisi olan varmı . ayrıca iş yerimizde ayın 11 inde kadar ssk lı calısmamızda bir sakınca olur mu ? asker harclıgımız cıksın :) izin kullanmaz isek dönüş tarihmiz ne olur . ücretsiz izin tarihlerimi vermeliyim iş yerine.cunku ayın 1 itibari ile askeriz diyorlar . bu konu hakkında bilgisi olan varmı ?
 
10 aralık saat 00:00 da sonuçlar açıklanıyor.Hafta sonu işlem yapıyormı bilmiyorum.Yani kamuflajarını verip vermediklerini bilmiyorum.Ama hafta sonu falan fark etmez heralde.12 ise 12 sinde teslim olmamız gerekebilir.Eğer izin kullanmazsak mayıs ayının 19-20 si gibi askerliği bitiririz. :) Aralığın 1'inden itibaren asker olarak görünüyoruz.
 
Geri
Üst