Aralığındayım

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Aralığındayım hem ayın hemde yalnızlığın
Adımlarım öyle eksik ve öyle kararsız
Buruk bakışlarım izini taşır yaşadığım ayrılığın
Aylardan aralık ve yapraklarda sararmış,yalnız

Mevsim sonbahar ve ben çok üşüyorum
Etrafımı dağlar ve tepeler kuşatmış
Ben , bense öylesine yalnızlığın deminde üşüyorum
Güneş gitmiş çoktan ,vakit akşama yaklaşmış


03/12/2010
 
Geri
Üst