ara sınavda sorumlu olduğumuz üniteler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aysim87
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
A

aysim87

arkadaşlar 4 sınıf öğrencisiyim ara sınavda kaç üniteden sorumlu oldugumuzu bilmiyorum kılavuzda ilk dönem fazla konu almış herkes farklı sölüyor bilenvarsa cok sevinicem teşekkürler şimdiden:)
 
Merhaba ,


Çocukta Yaratıcılık ve Drama 1-10
Özel Öğretim Yöntemleri 1-4
Öğretmenlik Uygulaması 0
Çocukta Ruh Sağlığı ve Uyum Bozukluk. 1-4
Okul Öncesi Eğitimde Araç Geliştirme 1-5
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme 1-7
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi 1-6
İşitme Konuşma ve Görme Sorunlar Olan 1-8
Davranış ve Öğrenme Sorunları Olan Çocukların Eğitimi 1-5


Bunlar netteki bilgilerdir,Değişiklik söz konusu olabilir,
Size gönderilen klavuzda yer almaktadır,Bakmanızı tavsiye ederim;)
 
slm bende 4.sınıfı acıl olarak fınalde sorumlu oldugumuz yerlerı soyleyebılır mısınız Tesekkurler
 
Geri
Üst