aöf otomatik mi tecil yapıyor ?

inevitable

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana
arkadaşlar merhaba bir konuda yardımınızı istiyecekdim sizden... ben şimdi 2 yıllık bir okuldan mezun oldum.. bu sene 3,ve 4, sınıfı aöf'de okumak istiyorum... sanırım bu ayın 26,snda kayıtlar. sormak istediğim bu sene aralık ayında benim tecilim bitiyor... kayıt olurken benim kendim mi tekrar tecil ettirmem gerekiyor askerliğimi yoksa aöf'ye kayıt olduğum zaman tecilli mi olmuş oluyorum... lütfen bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
 
arkadaşlar merhaba bir konuda yardımınızı istiyecekdim sizden... ben şimdi 2 yıllık bir okuldan mezun oldum.. bu sene 3,ve 4, sınıfı aöf'de okumak istiyorum... sanırım bu ayın 26,snda kayıtlar. sormak istediğim bu sene aralık ayında benim tecilim bitiyor... kayıt olurken benim kendim mi tekrar tecil ettirmem gerekiyor askerliğimi yoksa aöf'ye kayıt olduğum zaman tecilli mi olmuş oluyorum... lütfen bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

genelde açık öğretim kendi tecil yapıyor ama bazen istisnai duruumlar olabiliyor. tecilinin bittiği gün askerlik şubeni arayarak bilgi alırsın eğer tecil yenilenmedi görünüyorsa, aöf bürodan tecil belgesini alıp, şubene elden teslim edersin.
 
çok teşşekür ediyorum ilgin için... yani benim kayıt olurken tecille ilgili bir evrak götürmem gerekmiyor bu ayın 26 nda... yanlız kayıt evraklarında askerlik durum belgesi isteniyor...
 
Geri
Üst