aöf öğrenci belgesi için dilekçe

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan numidian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

numidian

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
71
Tepkime puanı
0
Puan
0
merhaba arkadaslar aöf kamu yönetimine kayıt oldum anadolu ünv nini askerlik subeme ek c2 belgesi yollaması için dilekçe yazmam lazımmıs elinde bunla ilgili dilekce örneği olan yada dilekce yazarken bana yardım edebilecek olan var mı varsa yardım ederse cok sevinirim acil bir durum

kendim ek c2 belgesi alıp yollamısdım ama tamirat varmıs benım subede korktum bırde dilekce ile okulo yollasın sıkıntı cıkmasın cunku ne aman arasam tadilat var diyor
 
merhaba arkadaslar aöf kamu yönetimine kayıt oldum anadolu ünv nini askerlik subeme ek c2 belgesi yollaması için dilekçe yazmam lazımmıs elinde bunla ilgili dilekce örneği olan yada dilekce yazarken bana yardım edebilecek olan var mı varsa yardım ederse cok sevinirim acil bir durum

kendim ek c2 belgesi alıp yollamısdım ama tamirat varmıs benım subede korktum bırde dilekce ile okulo yollasın sıkıntı cıkmasın cunku ne aman arasam tadilat var diyor

Dilekçe yazmanıza gerek yok. Kayıt olanların hepsi için üniversite toplu olarak tecil belgesi gönderiyor diye biliyorum. Yok illa dilekçe diyorsanız örneği aöf bürosunda vardır.
 
Geri
Üst