E erolanadolu Kayıtlı Öğrenci Katılım 23 Eki 2014 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Bölüm Kamu Yönetimi Şehir Mersin 23 Eki 2014 #1 herkese slm arkadaşlar kamu yönetim de kayıt yenilem için ben 230 tl ödedim bu ücreti ödeyen var mı? yada ben mi? fazla ödedim?
herkese slm arkadaşlar kamu yönetim de kayıt yenilem için ben 230 tl ödedim bu ücreti ödeyen var mı? yada ben mi? fazla ödedim?
D Dekalb Kayıtlı Öğrenci Katılım 17 Eyl 2014 Mesajlar 86 Tepkime puanı 0 Puan 0 Bölüm İşletme Şehir Ankara 24 Eki 2014 #2 Aldığınız krediye göre ödediğiniz ücret değişir. Ayrıca eski dönemden borcunuz varsa eklenmiştir.