Aöf butunleme!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tusi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tusi

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
Şehir
Mersin
ARKADASLAR,
AÖFNİN YAPTIGI BUTUNLEME HAKSIZLIGI GIDERMEK İÇİN Bİ ŞEYLER YAPMALIYIZ!!! TEK DERS İÇİN DEGIL HERKES İÇİN BUTUNLEME OLMALI BENCE!!!confused
 
yapıcak bişey yok
 
GASP EDİLEN BÜTÜNLEME SINAVI HAKKIN İÇİ NE YAPABİLİRSİN?

İmza Kampanyası:
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

Resmii Grubumuz: www.facebook.com/groups/175522219262852/
Cumhurbaşkanlığı Online Dilekçe:
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

Ücretsiz Bimer Şikayet Hattı: 150
Bimer Online Dilekçe:
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


Ayrıca Yök'e dilekçe göndermek isteyenler benden örnek dilekçe formunu istesin.
Grubumuzdan güncel haberlere ulaşabilirsiniz. Yakında güzel şeyler olacak!
1013026_149541565234778_1172384276_n.jpg
 
Bence tepki için biraz geç kalındı
Bu saatten sonra Aöf yönetimi bütünleme yapmaz
Keşke final sınavından sonra bu tepkiler yoğun olarak gösterilebilseydi
 
Geri
Üst