aöf askerlik tecil ile ilgili..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan onspeed
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

onspeed

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
2 yıllık bilgisayar prog. mezunuyum askerliğimi tecil ettirmek için dgs 3. sınıfa yazılmak istedim ama almadığım dersleri almam gerekiyormuş yani lisans programına hazırlıktan 3. sınıfa kayıt olmam gerekiyormuş.

Bu durumda hazırlık okuyacağım için askerlik tecil olmuyormuş. Alacağım dersleri geçip 3. sınıfa kayıt olurum diye düşündüm ama yinede işimi garantiye almak istiyorum. Herhangi bir Açıköğretim fakültesine (1. sınıfa) yazılırsam askerliğimi 1 yıl daha tecil edebilirmiyim?

Normal tecil sürem 1 Ocak 2012 doluyor sadece 2013'e kadar daha uzatmak istiyorum.
 
yardım bekliyorum arkadaşlar bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim...
 
Oss ile veya sınavsız 2. üniversite ile başka bir aöf programına kaydolursan, en az 2 yıl daha tecil ettirebilirsin. (2 yıllık bölümlere)
 
Geri
Üst