aöf askerlik ek c2 belgesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan numidian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

numidian

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
71
Tepkime puanı
0
Puan
0
merhaba arkadaslar bugun aöf kayıt yaptırdım ek c2 belgesi verdiler askerlık subem balıkesirde ek c2 belgesini yollayacagım yanında dılekcede yazıyıym mı sadece aofun verdiği mektubu yazsam olur mu kayıt oldum aof burosu benim yerıme subeye yollamaz mı acıl yardım ederseniz sevınırım
 
merhaba arkadaslar bugun aöf kayıt yaptırdım ek c2 belgesi verdiler askerlık subem balıkesirde ek c2 belgesini yollayacagım yanında dılekcede yazıyıym mı sadece aofun verdiği mektubu yazsam olur mu kayıt oldum aof burosu benim yerıme subeye yollamaz mı acıl yardım ederseniz sevınırım

Eğer isterseniz aöf bürosu belgeyi sizin yerinize askerlik şubesine gönderir, Ama sizde posta yolu ile aöf nin verdiği kapalı zarfı gönderebilirsiniz. Herhangi bir dilekçe yazmanıza gerek olduğunu sanmıyorum.
 
gerek yok yolla
 
Askerlik için bilgi

Arkadaşlar acil cevabını arıyorum ? Ben ekim ayında askerlik subesinden ekim sonuna kadar tecilli belgesi aldım sonra acıkögrtime dgs ile açıktan kayıt yaptırdım açıkögretimden kayıt yapan bayan ek c2 belgesi göndermen gerek askerlik subesine dedi ancak askerlik subesinden benden böyle birşey istemedi. Bugun kitaplarımı almak için açıkgrtim subesine gittim ordakilere durumu anlattım. EKİM Ayı sonuna kadar tecilim vardı eger kasımdan itibaren kaçak sayılırsam ek c2 belgesi verirsem sorun ortadan kalkar mı ? lütfen cevap bekliyorum tskler
 
Arkadaşlar acil cevabını arıyorum ? Ben ekim ayında askerlik subesinden ekim sonuna kadar tecilli belgesi aldım sonra acıkögrtime dgs ile açıktan kayıt yaptırdım açıkögretimden kayıt yapan bayan ek c2 belgesi göndermen gerek askerlik subesine dedi ancak askerlik subesinden benden böyle birşey istemedi. Bugun kitaplarımı almak için açıkgrtim subesine gittim ordakilere durumu anlattım. EKİM Ayı sonuna kadar tecilim vardı eger kasımdan itibaren kaçak sayılırsam ek c2 belgesi verirsem sorun ortadan kalkar mı ? lütfen cevap bekliyorum tskler

okuyosan sorun olmaz.
 
Geri
Üst