aöf 4 yıllık uluslar arası ılıskıler lısans mezunu olan arkadaslar

ATAKANAYYILDIZ

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
Çanakkale
merhaba arkadaslar uluslar arası ılıskıler 3. sınıf ogrencısıyım ..26 yasında bu şartlarla aöften mezun oldugum takdırde askerlıgımı uzun donem yapıp astegmen olarak veya yedek subay olarak yapabılme _ orada bu rutbeyle kalabılme ımkanı olabılıyormu..yanı ne gıbı avantajları var..tesekkur ederım
 
merhaba arkadaslar uluslar arası ılıskıler 3. sınıf ogrencısıyım ..26 yasında bu şartlarla aöften mezun oldugum takdırde askerlıgımı uzun donem yapıp astegmen olarak veya yedek subay olarak yapabılme _ orada bu rutbeyle kalabılme ımkanı olabılıyormu..yanı ne gıbı avantajları var..tesekkur ederım

Aöf mezunlarını genellikle astek yapmamaktalar ama belli de olmaz tabii.
 
Geri
Üst