angut

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eebru
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eebru

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
653
Tepkime puanı
1
Puan
0
Yaş
34
Şehir
Malatya
Herkesin (haksız bir şekilde) kullandığı bir ifadedir "Angut".
Birisi bir salaklık yapınca
virgul1.gif
bi laftan anlamayınca
virgul1.gif
böle boş boş bakınca hemen "Angut'musun" der günümüzün insanı.. Angut'un aslında bir kuş olduğunu bilmeyen bir ton "Angut!" var ülkemizde..
Angut kuşu'nun eşi öldüğü zaman (yanına o anda başka bir yırtıcı hayvan veya bir insan gelse dahi) gözlerini bir
dakika bile eşinin ölüsünün üstünden ayırmadan o da ölene kadar onun baş ucunda bekler..
İşte bu canlının yaptığı en büyük "Angut"luk budur..
Ayrıca bu olay bütün Angut kuşları için geçerlidir
virgul1.gif
arada bir görülen birşey değildir.. Çok ürkek bir hayvan olmalarına rağmen eşinin ölüsünün başında bekleyen Angut kuşuna elinii uzatsanız dahi oradan kaçmaz..
Hani derler ya "Angut gibi bakmasana ".. keşke herkes Angut gibi bakabilse değer verdiklerine..
Bundan sonra bazılarına "Angut" demeden önce bir kere daha düşünün..
Bir "Angut" bile olamayan o kadar çok insan var ki artık günümüzde...


Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
bütün kuşlar uçarken rüzgârı karşısına alır, öyle kanat çırpar.. yerden bir iki karış yukarı çıksın yeter.. gövdesinin altına aldığı havayla yukarılara yükselir..bir istinası var, kuşlar yere inerken de rüzgârı önlerine alır, öyle manevra yaparlar.. aerodinamik sisteminin esası da bu zaten.. bir tek angut kuşu rüzgârı arkasına alıp uçmaya çalışır.. inerken de yüzünü rüzgâra vereceği yerde arkasına alır.. ayağı yere değer değmez üç beş takla atar ...

kısaca bir tür kuştur "angut" ve onun da kaderi , hayvanlar aleminin en güzel yaratıklarından bir olmasına rağmen algılama rahatsızlıgının kurbanı olması
 
Bir "Angut" bile olamayan o kadar çok insan var ki artık günümüzde...
bence de
teşekkürler ebru
 
tabi öyle ama bunun yeri daha ayrı (bence)
 
ya benim için kuşlar daha değreli ayrı bir yeri var yani ;)
 
neden oysa eğer bunu hemen hemen tüm hayvanlar yapar.anladım kuşlara torpil geçiyorsun:p
 
Geri
Üst