anadolu üniversitesi rektörü açıklama yapıyor;yatay geçişle ilgili

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan suhedaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla 2 ye ve 3 e geçerken örgüne geçiş var..
çünkü 1. sınıfa geçerken yani daha yeni başlarken ve 4. sınıfa geçerken yani okulu bitirirken kayıt yaptırmak yada diploma almak için üniversite adı gerekir o nedenle geçiş yapılmaz..
2 ve 3. sınıflar için bir engel göremiyorum başvurmak için..
 
arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla 2 ye ve 3 e geçerken örgüne geçiş var..
çünkü 1. sınıfa geçerken yani daha yeni başlarken ve 4. sınıfa geçerken yani okulu bitirirken kayıt yaptırmak yada diploma almak için üniversite adı gerekir o nedenle geçiş yapılmaz..
2 ve 3. sınıflar için bir engel göremiyorum başvurmak için..


Aynen öyle.. 1 e başlarken ve 4 e geçerken yatay geçiş olmuyor.. Ama 2. sınıfa geçerken var
 
Teşekkür ederim.Bizim tayfadanmışsın ha.Bilmiyordum aramıza hoşgeldin ozaman. örgün de mi okumak istiyorsun?


Hoşbulduk buraya yeni katıldım.. Örgünde okumak isterim tabiki, hazır ortalamada tutuyoken bi şansımı deniyim istiyorum..
 
örgüne geçip başınıza bela mı alacaksınız rahatlık mı tepiyor sizi :D aynı haklara sahipsiniz zaten sizin tek derdiniz formasyon olmalı ama vermeyecekler 3.sınıfta üniversitelere başvurduğunuzda ayrım yapacaklar ben milletimin huyunu bilirim sen aöflüsün diyip bir şekilde eleyecek siz bunun derdine düşün örgün mörgün diyip durmayın
 
örgüne geçip başınıza bela mı alacaksınız rahatlık mı tepiyor sizi :D aynı haklara sahipsiniz zaten sizin tek derdiniz formasyon olmalı ama vermeyecekler 3.sınıfta üniversitelere başvurduğunuzda ayrım yapacaklar ben milletimin huyunu bilirim sen aöflüsün diyip bir şekilde eleyecek siz bunun derdine düşün örgün mörgün diyip durmayın

Formasyon konusu benım de aklımı kurcalamaya basladı artık ama dediğin gibi o kadar katı olacaklarını düşünmüyorum. Belli bi puan sınırlaması koyacaklardır..
 
bence zorlaştırabildikleri kadar zorlaştırıp imkansıza yaklaştıracaklardır!!
ben de o fikirdeyim!!
 
örgüne geçip başınıza bela mı alacaksınız rahatlık mı tepiyor sizi :D aynı haklara sahipsiniz zaten sizin tek derdiniz formasyon olmalı ama vermeyecekler 3.sınıfta üniversitelere başvurduğunuzda ayrım yapacaklar ben milletimin huyunu bilirim sen aöflüsün diyip bir şekilde eleyecek siz bunun derdine düşün örgün mörgün diyip durmayın


Formasyon konusunda endişelendiğimiz için örgün diyoruz zaten.. Örgüne geçmek için gerekli not ortalamasını tutturduysanız niye şansınızı denemiceksinizki??
 
bence zorlaştırabildikleri kadar zorlaştırıp imkansıza yaklaştıracaklardır!!
ben de o fikirdeyim!!


benimde korkum o, 4 yılı bitirip bide formasyon alamazsak büyük bi moral bozukluğu olur.. o zamanda özel kurumlarda öğretmenlik yapmak için şansını denersin tabi kabul ederlerse..
 
benimde korkum o, 4 yılı bitirip bide formasyon alamazsak büyük bi moral bozukluğu olur.. o zamanda özel kurumlarda öğretmenlik yapmak için şansını denersin tabi kabul ederlerse..


Tabii ki kabul ederlerse.o bile sürüncemede.
Evet 2. ve 3. sınıflara aöf den örgüne geçiş var.Ama 2-3 kişi alıyorlar. Sena hanım kusura bakmayın ben bunu araştırdım tüm üniversitelerde var.Yalnız şu aklıma geldi Türk dili edebiyatı olmasa da başka bir lisans programına geçiş olmuyormu.Hıı şimdi hatırladım aöf olduğu için olmuyor sanırım.Örgünden örğüne olsa istediğin yere geçiş var.
 
Geri
Üst