Aklımda Deli Sorular

MustafaCanDelikanli

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
32
Şehir
Ankara
Arkadaşlar herkese merhaba

Ben Ankara Ünv. Ön lisans mezunuyum ve bu dönem mezun oldum.YGS ye' girdim 180 barajını aştım.Ben ikinci ünv olarak bu bölümü okuyabilirmiyim ? Yoksa tercih döneminde tercih yapmama gerek varmıdır.Eğer 2. Ünv.olarak okuayabiliyorsam ne gibi bir yol izlemem gerek şimdiden teşekkürler :)
 
Sınavsız İkinci üniversite kapsamında herhangi bir sınava girmeden bu bölüme direk kayıt olabilirsiniz. Aslında Ankara ünv. 1.sınıfta okurken bile yine aöf ye kayıt olabilirdiniz yani.. Tercih vs yapmayacaksınız. Kayıt tarihleri içinde direk kayıt olacaksınız.
 
Geri
Üst