acil yardım...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dolunayo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dolunayo

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
Şehir
Konya
Ben daha önce 2 yıllık tecil hakkımı kullandım. 2 hafta öncede lisans diplomamı aldım. Sanırım 2 yıl tecil hakkım daha varmış ama onu kullanmayıp askere gitmek istiyorum. Fakat şu an iş yoğunluğundan dolayı şubeye gidemedim, ne zamana kadar gidersem yoklama kaçağı sayılmam. Fazla olacak ama bir sorum daha var kasımda gitmek için (bizim burada kasımda alım var) temmuz 15 e kadar başvuru yapmak mı gerekiyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 
1 Aralık'ta asker olabilmek için Temmuz 15'e kadar askerlik kararı aldırmanız gerekmektedir. Askerlik kararı aldırmazsanız 1 yıl sonrası için gel diyebilirler. Yoksa maalesef gidemezsiniz. Diploma ile tecil içinde başvurmanız gerekiyor. Başvurmazsanız diplomanız ile tecil edilmezsiniz.
 
ilgilendiğiniz için teşekkürler...
 
Geri
Üst