acil cevap lütfennn

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *selman*
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

*selman*

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
111
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
selam arkadaşlar ben 05 10 1985 doğumluyum 2 yıl muhasebe bölümünü bitirdim. işletmeye geçiş yaptım 2 yıl sınıf tekrar yaptım. kaydımı silip iksatta 3 sıınıfa geçiş yaptım burda da 2 yıl kaldım yani sizin anlayacağınız 4 yıl tekrar yaptım ne yapabiliryim askerlik subesine gittim askerlik durum belgemde 31 10 2009 kadar yazıyor yardımlarınız bekliyorum tşklerrr
 
buyuk ıhtımal yolun sonu gelmıs
benımde 2009 aralıkta bıtıyo hazırlık okudum ve 4 dersten 3 unu verdım 3. sınıfa hak kazandım eğere vemeseydım bende yolu gözlücektim

buyuk ıhtımal 2010 subat askersın

ama soyle bır taktık yapabılırsen ufak da olsa bır ıhtımal var soyle

askeryey gıdıp askerlık kararını aldırcan kı zaten cağırılar sen de kazım celp donemınde gıtmek ıstedıını belırt bırseyler sallaman gerekıyo tabıkı

eğer kasım olur ıse okuluna devam edersın bu sene ve derlerını verıp kasıma kadar ve de tecıl kaznmıs olursun.
am bu ıhtımal %10 bunu bır arastır yapan varmı sor bılgı al nasıl olduğu ıle ılgılı

tek sorunun bırden fazla kalmıssın o yuzden askerye kalan adamalara sıcak bakmıyo senın okumak derdın yok gıbısınden


umarım yararlı olabılmısımdır

askerlık dunyanın sonu değil ayrıca bende tecıllıyım ama keyıfle yapıcam sadec askerden sonrakı haytımızı kurtarmak adına okuyoruz ama bazıları askerden kacmak olarak nıtelendırmesı tam bır cahıllık

neyse uzatmayayım

bol sanslar
 
tşk edrim
ama tam bilgi almadım

cevap lütfennnn
 
mrb selman kardeş ne yapmışsın böyle bu kadar tekrar benim bildiğim 4 yıllık fakülteyi 7 yılda bitirme şansın var olmad iş bitiyor diye biliyordum ama bilmiyorum sen yine iyice araştır bol şans
 
tamam bir bilgi veren yok mu lütfennnnnnnnn tşklerrrrrrrrrr
 
1 sene kaç arkadasım sadece yoklama kaçagı oluyorsun bişey olmaz 30 a kadar yolu var
 
Geri
Üst