Acil bir soru

echonomist

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İktisat
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar iktisat 3. sınıf okuyorum dgs ile geççiş yaptım ancak aof kitaplarından bişi anlamıyorum kısa konumlu anlatımlı kitap veya kaynak nereden bulabilirim? veya burdan bir adres var mı kısaca notları alabilecegimiz delirmek üzereyim
 
konu anlatılmı kıtaplar yok artık :(
 
nasıl çalışcam anlamadım delircem yani site vs yok mu yazan konu anlatım vs
 
yok bende sadece okulun verdıgı kıtaplara calişiyorum kı sınavlardada okul kıtaplarından soru cıkıyo :)
 
arkaasındaki sorular mı cıkıyor ?
 
benzer sorular cıkar genelde:)
 
anladım arkadaşlar peki nasıl çalışayım oku oku bitmiyor uzun ondan önerisi olan var mı
 
unıteyi oku bastan sonra ozetı var unıte sonunda oraya caliş ve unıte sonundakı soruları coz:) ben oyle yapıyorum
 
orası güzelde :) bende yetiştiremiyorum ondan çok uzun ve gereksiz şey çok
 
ben okuyorum önemli yerleri çiziyorum sonra çizdiğim yerleri iki üç defa okuyorum sonra ezberleyip anlıyorum da zaten aklımda kalmış oluyor sorulara bakıyorum
 
kıtaplarda gercekten gereksız seyler var ya
 
evet bu yüzden çizmek çok zamanımı alıyor saatlerce çiziyorum ama sonra dakkalar içinde ezberleyip anlıyorum :)
 
bana kalırsa her yer onemlı kople kıtabı cızerım ben:)
 
arkadaşlar cidden çok uzun hesaplaıyorum yetişmesi çok zor ben bankacıyım iş güç derken bide bu ne yapacagımı şasırdım
 
haklısın. ama baska ders calişcagımız kaynak yok malesef :(
 
Geri
Üst