açık öğertime kayıt ?

tolga_bozkurt

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
Arkadaşlar ben myo mezunuyum 3. sınıf işletmeye geçiş yapıcam. okurken aynı zamanda askerlik yapmayı istiyorum. askerlik şubesinde muayene oldum ve askere gidicem. açık ğretime kayıt aşamasında karşıma askerlik durumun diye bi soru çıktı tecilli bide askerlik yapıyor yazıyor. benim ne yapmam lazım okuyup askere gitmek için?
 
Arkadaşlar ben myo mezunuyum 3. sınıf işletmeye geçiş yapıcam. okurken aynı zamanda askerlik yapmayı istiyorum. askerlik şubesinde muayene oldum ve askere gidicem. açık ğretime kayıt aşamasında karşıma askerlik durumun diye bi soru çıktı tecilli bide askerlik yapıyor yazıyor. benim ne yapmam lazım okuyup askere gitmek için?


tecilini bozdurup, ilk celp dönemi için başvurabilirsin.
 
Geri
Üst