A.ö.f fakültesi mezunu olupta askerliği astteğmen olarak yapan var mı?

niye açıköğretim fakültesi mezunu olunca asteğmen olarak yapılmaz diye bir kuralmı var?:))))))))
 
Bence bu bizim için bir avantaj olmalı.En son özenilecek işlerden birisi olmalı asteğmenlik şu şartlarda.Maaşı var ama çeklecek iş değil kısa dönem erlik daha avantajlı.Zannedersem doktorlar dışında kesinlik yok asteğmen seçiminde.
 
Geri
Üst