4. Sınıf ile ilgili Askerlik Tecil Sorunu ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Darklost
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Darklost

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
Aöf 4. Sınıf İşletme Öğrencisiyim .. üst üst 2 Sene Okul Bitmedi .. 2009 Mezun OLmam Gerekirken .. Olmadım .. Okul Devam Edilirmiyorum ve Askerliği Uzatmam mümkü mü yoksa.. Askere Gitmek Zorundamıyım.. Ben Okulu Bitirip kısa donem yapmak İstiyorum .. Bilgilendirirseniz Sevinirim...

Dorum Tarihi : 1986
 
askere gitmek istemiyorsan; kayıt sildirip, tekrar kayıt yaptırmak zorundasın.
 
Geri
Üst