C cemil3000 Kayıtlı Öğrenci Katılım 8 Eyl 2008 Mesajlar 26 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 41 Şehir Osmaniye 19 Kas 2008 #1 baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım
baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım
J jojo Kayıtlı Öğrenci Katılım 23 Nis 2008 Mesajlar 553 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 20 Kas 2008 #2 cemil3000' Alıntı: baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım Genişletmek için tıkla ... senin böl.de aof de üzgünüm staj yok. aof nin çoğu böl. de yok.bende çok istiodum ama benim böl.de yok
cemil3000' Alıntı: baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım Genişletmek için tıkla ... senin böl.de aof de üzgünüm staj yok. aof nin çoğu böl. de yok.bende çok istiodum ama benim böl.de yok