3.sınıftayım staj yapabılırmıyım

cemil3000

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
26
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Osmaniye
baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım
 
baslıktandan anlasılacagı gıbı 3.sınıf acıkogretım ıktısat bölumu ogrencısıyım bankalarda staj yapabılırmıyım

senin böl.de aof de üzgünüm:( staj yok. aof nin çoğu böl. de yok.bende çok istiodum ama benim böl.de yok:(
 
Geri
Üst