3. sınıf iktisat kayıt yenileme sorusu

echonomist

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İktisat
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar size birşey soracagım AOFde DGS ile kayıt oldum iktisat bölümüne ve 1. dönemden 1 ders FF geldi kayıt yenileme yaparken önce harç ücretini yatırdım sonra ders seçeyim derken sistem dersleri önceden yatırdım diye kendi seçmiş alttan olan dersimi nasıl ekleyebilirim
 
22 Martta ekleyebilirsin sonrada ücretini ödemen gerekli
Unutma 22 Mart günü ilk ve son gün
Bu arada 1. dönemden desr ekleyemezsin o dersi seneye baharda ekleyebilirsin (FF aldığın dersi)
 
1 ders FF yi zaten önümüzdeki sene alıcaksınız..
Ve bu dönem sistem ders eklemenize izin vermiyor dgs geçişli oldugunuz için..
 
Geri
Üst