echonomist
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 19 Ocak 2013
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Bölüm
- İktisat
- Şehir
- İstanbul
Arkadaşlar size birşey soracagım AOFde DGS ile kayıt oldum iktisat bölümüne ve 1. dönemden 1 ders FF geldi kayıt yenileme yaparken önce harç ücretini yatırdım sonra ders seçeyim derken sistem dersleri önceden yatırdım diye kendi seçmiş alttan olan dersimi nasıl ekleyebilirim