29 yaş sonrası ??

birakinbeni

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
merhaba ben daha önce bi örgün öğretimi bırakıp açıköğretime geçtim 2. senem bu 2. sınıfa geçtim kalmadan çokşükür .. sorum şu ben şimdi 84 lüyüm ve tam mezun olduğum seneden sonra kesilcek aöf nin tecili.. eğer ben 1 sene kalırsam 29 yaşımdan sonra kendim gidip askerlik şubesine okuduğumu belirtip 1 sene daha süre isteyebilirmiyim kendim tecil ettirebilirmiyim?? ( daha öncede öss yi kazanamadığım için tecil etmiştim 1 kere yani sanırım normal tecil hakkım yok ) teşekkürler şimdiden cvbınızı bekliorm..
 
tacil hakkım bitmiş olsa bilemi okuduğumu belirtip tecil ettirebiliyorum k.bakma anlamadım da tam çok önemli bi konu benim için :)
 
Tecil hakkı liseden mezun olduğunda, okuduğunda ve ünv. mezunu olduğunda ve yüksek lisans mezunu olduğunda ortaya çıkar. Bunların hepsinin tecil hakkı birbirinden bağımsızdır. Okurken her yıl, mezun olduğunda ise diploma tarihinden itibaren tecil hakkın doğar. Lise ile ünv mezuniyeti farklılıdır ve tecil hakları her ikisi içinde vardır. Se liseden sonra tecil ettirdin üniversiteden sonra ettiremezsin diye bir şey yok. Ama tavsiyem okul biter bitmez iş bulamazsan askere gitmen ve aradan çıkarmandır ...
 
Geri
Üst