2011 kısa dönem celpleri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yamato
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yamato

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
Merhaba arkadaşlar 2010 2011 öğretim yılında 4. sınıfı okuyup (bütünlemeye ders bırakmadan) iktisat bölümünden mezun olacağım kısmetse. Askere bu tarihten sonra en erken ne zaman gidebilirim? ( bana kalsa bir an evvel gitmek isterim) yedek subaylık sınavları hangi aylarda yapılıyor? Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim. herkese başarılar :)
 
kardeş diplomaları bu sene yaptıkları gibi erken verirlerse 2011 ağustosta gidersin yoksa en erken aralık
 
onun donemleri var temmuz sonu sanirim ki sen haziranda bitirirm diosan agustosta askersin ama benim tavsiyem aralikta git en saglami rahat edersin eylül ayinda basvur aralikta git
 
neden aralık 5 ay bosta beklememıs olur benımde yetısırse eger agustosta gıtmeyı dusunuyorum ıns yetısır
 
askerlikte kişin rahat gecer yaz ayi acik havalarda askerlik yapilmicani her gelen arkadastan duyuyorum karar sizin benim aralik ayina denk geldi için hiç dusunmedim ama donuste isterseniz burdan size yine cvp verebilirm asker donusu
 
Geri
Üst