2 yıllık bitrdim 4 e tamamlamak istiyorum

libertasyon

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana
hayırlı günler arkadaslar
ben kırıkkale ünv.-keskin myo-yerel yönetimler bölümünü bu sene bitrdim.dgs de hiç şansımın olamayacagını düşünerekten hiç başvurmadım bile ama AÖF kamu yön. den devam edip bitrmek istiyorum şimdi size soracağım sorulara gelince
1- intibak sınıfı olacakmı
2-eğer intibak sınıfı diye bişi olmzsa yada olursa 3. ve 4. sınıflarda eğer okuldayken gördüğümüz dersler varsa bunları muaf etme şansımız varmı
şimdilik bu kadar çok teşekkür ederim
 
Geri
Üst