2.sınıf bütünlemeye kalanlar

unforgiven_fb

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
78
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
arkadaşlar neredesiniz ben uzun süredir foruma giremiyordum şimdi burdayım bütünlemeye kaldım matematik(sorunsalım)kamu yönetimi(çok iyi çalışmadığımiçin) ınkılap tarihi(1 puanlar kaldım :( )
 
bende 2.sınıftım artık 3.sınıf iktisat oldum bütsüz çok mutluyum...matematikte nerde sorun yaşıyosun basit..anlamadığın konu hakkında yardımcı olmaya çalışıırm, bu yıl ınkılaptan zorlandım ezber becerim kötü ama geçtim
 
Geri
Üst