Yüksek Lisans il ilgili bilgilendirme

waterlily

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
İzmir
Arkadaşlar aranızda açıköğretim yüksek lisans yapan var mı ve varsa ya da bu konuda fikri olan herkes bana gerekli bilgiyi verebilir mi? Ben kamu yönetimi mezunuyum ve yüksek lisans yapmak istiyorum...Yardımcı olursanız çok sevinirim..
 
Arkadaşlar aranızda açıköğretim yüksek lisans yapan var mı ve varsa ya da bu konuda fikri olan herkes bana gerekli bilgiyi verebilir mi? Ben kamu yönetimi mezunuyum ve yüksek lisans yapmak istiyorum...Yardımcı olursanız çok sevinirim..

Açıköğretim'de yüksek lisans yok maalesef...
 
Geri
Üst