Yardım lütfen!!!KAMU YÖTEMİ ????

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan taralay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

taralay

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
Merhaba;
Benim kpps ile ilgili bir çok sorum var.Ben 2011'de mezun olucam inşallah.Son sınıfa geçtim.Kamu yönetimi okuyorum ve 1981 doğumluyum.Benim amacım kamuda memur olmak.Kamu yönetiminin iş alanlarına bakıyorum yok kaymakalmlık yok idari hakimlik vs. yazıyor.Ben bu konuda şansımı denemek istemiyorum zaten okul bittiğinde 30 yaş olucam.Sınır yani.Bu yüzden ben kpps şimdiden çalışmaya başladım memur olabilmek için....Ben kamu yönetimi diplomasıyla hangi memurluklara başvurabilirim.Cumartesi ve pazar sınav oluyomuş.Ben 2.sinede girmeli miyim.Yüksek not almak istiyorum.Mesela 90 altı almayacağım diy kendimi şimdiden çalışmaya hazırladım:) Pazar sınavına girsem bana öncelik tanırlarmı?Yardımınızı bekliyorum teşeküredrim..
 
Kimse bu konuda bişey bilmiyormu???
 
maalesef hiç bi bilgim yok.üzgünüm yardımcı olmak isterdim.
 
ama pazar gün ki sınaçda öncelik tanıyacıklarını sanmıyorum.
 
benimde bilgim yok kusura bakma yardımcı olamadım..
 
Merhaba;
Benim kpps ile ilgili bir çok sorum var.Ben 2011'de mezun olucam inşallah.Son sınıfa geçtim.Kamu yönetimi okuyorum ve 1981 doğumluyum.Benim amacım kamuda memur olmak.Kamu yönetiminin iş alanlarına bakıyorum yok kaymakalmlık yok idari hakimlik vs. yazıyor.Ben bu konuda şansımı denemek istemiyorum zaten okul bittiğinde 30 yaş olucam.Sınır yani.Bu yüzden ben kpps şimdiden çalışmaya başladım memur olabilmek için....Ben kamu yönetimi diplomasıyla hangi memurluklara başvurabilirim.Cumartesi ve pazar sınav oluyomuş.Ben 2.sinede girmeli miyim.Yüksek not almak istiyorum.Mesela 90 altı almayacağım diy kendimi şimdiden çalışmaya hazırladım:) Pazar sınavına girsem bana öncelik tanırlarmı?Yardımınızı bekliyorum teşeküredrim..

ben de kamu son sınıfımm kpss sınavında alana yönelik sınavlara girmeyeceksen cumartesi tüm adayların girdiği herkesin sorumlu olduğu genel kültür genel yetenek bölümünden gireceksin.. lisans diploması olan tüm adayların tercih yaptığı bölümler var sende bu alanlardan tercih yapacaksınn eğer dediğin gibi 90 üzeri alırsan yerleşirsin tabiii benim bildiğim bu saygılar..
 
Teşşekürediyorum saolun arkadaşlar.Fakat anlayamadığım kamu yönetimini bitiren memur olmak isterse hangi alanlarda şansı var....Ben dün baktımda geçen senenin başvurularına hiç bişey bulmadım.Sanırım bir kpss kursuyla görüşmem gerekiyor:D
 
Geri
Üst