yardım edin lütfenn!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ogusz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ogusz

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana
merhaba arkadaşlar.öncelikle kendimden bahsedeyim.önlisans mezunuyum.açıköğretimden dikey geçiş yaptım.şu an 4.sınıftayım.finallerim de güzel geçti.büyük ihtimalle mezun olucam. şimdi:

mezun olursam; eylül 2010 daki kpss b ye girebilirmiyim.girersem kpss a ya girme hakkım olmuyormuş doğrumudur.
yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 
yokmu bir bilgisi olan ya
 
diplamanı almadan son kez lise-önlisans olarak girebilirsin fakat bundan sonra lisans olarak girersin bu kesin
 
evet froum bi araştır
 
Geri
Üst