Yardım "ara sınava kadar sorumlu oldugum konuları bılmıyorum"

ATAKANAYYILDIZ

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
Çanakkale
Merhaba arkadaslar myo mezunu olarak dgs koşuluyla uluslar arası ılıskıler bolumune bu sene 3.sınıftan fark ders alarak kayıt yaptırdım .. Fakat ara sınava kadar sorumlu oldugum konuları bılmıyorum..bunun takıbatını nerden yapabılırım?.. ılgınız ıcın sımdıden tesekkur ederım
 
çok saol , teşekkür ederim
 
Geri
Üst