Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar bu yıl aöf uluslararası ilişkiler bölümünü istiyorum ama çok kararsızım.Mezun olduğumda örgün eğitimdeki öğrenciyle aramda bir fark olur mu??Aöf de değilde bu bölümü özel bir üniversitede mi okumak gerekir.Bu bölümün avantaj ve dezavantajları nelerdir?Bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler
dgs ile geçiş yapicaklar için bilgisi olanlar var mi bilmiyorum ama şu fark dersleri bi yazabilir mi ? 3. sınıfın dersleri haricinde 2. sınıfın hangi derslerinden mesuluz?
dgs ile geçiş yapicaklar için bilgisi olanlar var mi bilmiyorum ama şu fark dersleri bi yazabilir mi ? 3. sınıfın dersleri haricinde 2. sınıfın hangi derslerinden mesuluz?