Takımına kalitesizlik iması

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
rijkaard-ic1-1457_334.jpg

Galatasaray Teknik Direktörü Frank Rijkaard maç sonrasında açıklamalarda bulundu.
Hollandalı teknik adam maç sonrasında şunları söyledi: "Çok kötü bir gün oldu. En kötü senaryo gerçekleşti. Bu sonucun konsantrasyonla alakası yok.Kalite ile alakası var. Topun kontrolünün sizde kalması lazımdı ama olmadı. Emre'yi onurlandırmak istedim ve o nedenlede oyuna aldım.

(Hürriyet)
 
İşler karışık bu aralar Gs da:rolleyes:
 
Geri
Üst