only roses
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 28 Ocak 2010
- Mesajlar
- 4,557
- Tepkime puanı
- 14
- Puan
- 0
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- Konya
Galatasaray Teknik Direktörü Frank Rijkaard maç sonrasında açıklamalarda bulundu.
Hollandalı teknik adam maç sonrasında şunları söyledi: "Çok kötü bir gün oldu. En kötü senaryo gerçekleşti. Bu sonucun konsantrasyonla alakası yok.Kalite ile alakası var. Topun kontrolünün sizde kalması lazımdı ama olmadı. Emre'yi onurlandırmak istedim ve o nedenlede oyuna aldım.
(Hürriyet)