Sivasspor'da Şok İstifa!

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Sivasspor'da teknik direktör Muhsin Ertuğral, istifa etti.

Dün sahasında Gençlerbirliği'ne 2-0 yenilerek ligde kalma mücadelesinde büyük yara alan Sivasspor'un yönetim kurulu maçın ardından olağanüstü toplandı.

Toplantıda teknik direktör Muhsin Ertuğral'ın yönetimin önünü açmak için istifasını sunduğu öğrenildi.
Ertuğral ile birlikte genel menajer Mustafa Turgun'un da istifa ettiği açıklandı.

Sivasspor yönetiminin yeni teknik direktör arayışlarına başladığı bildirildi.

Bu arada bugün saat 13.00'da Sivasspor basın sözcüsü Fikret Ünsal'ın konuyla ilgili basın toplantısı düzenleyeceği duyuruldu.


(Alıntıdır)
 
Sivasspor geçen sene şampiyonluğu oynamıştı.Bu sene bank asya ya düşme yolunda.Aynı Kocaelispor gibi .Zirve ve bir anda düşüş.Bu takımın dağılmasından,yönetimde oluşan sorunlardan kaynaklanıyordur.Üzücü...
 
Taraftarlar memnun ama durumdan :)Keşke başarılı olsaydı ama olmadı
İnşallah biraz toparlanır takım bu liğ de kalır.
 
İlginç valla :) Kadro dağılırsa toplamak zaman alır.Tekrar yeni kadro oluşturana kadar zaman geçer ve bir bakmışsınız düşmüşşünüz!
 
Geri
Üst