"Özür dileyecek bir şey yapmadım"

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir
"Özür dileyecek bir şey yapmadım"
Feldkamp-Hakan Şükür ikilisi 1 saat süren bir konuşma yaptı. Beşiktaş maçında kadro dışı bırakılan Hakan Şükür bu sabahki idman için Florya'ya giderken, hocası Feldkamp ile görüştü.

Feldkamp, Hakan'dan özür dilemesini isterken, golcü futbolcu "Ben özür dileyecek bir şey yapmadım. 5 gündür kamptayım. Ancak bunu siz bilmiyordunuz. Kızım beni isteyince yanıma alıp yattım. Sezon öncesindeki konuşmanızda ise ben yoktum. Kimseye de bir haksızlık yapmadım" diye konuştu.

Hakan Şükür, Lincoln ile aralarında hiç bir sorun olmadığını da yineledi.

 
Geri
Üst