Örgün öğretim öğrencisiyim bu bölüme girmek için ne yapmam gerek ?

onuryildiz

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Adana
merhaba ben ıspartada elektronik teknolojisi okuyorum 2 yıllık. ikinci üniversite olarak Uluslararası İlişkiler okumak istiyorum. Bir kaç sorum olacak size ;

1) ÖSS sınavına girmek zorundamıyım bu bölüme kayıt olabilmek için ?
2) 4 yıllık bir örgün öğretim okuyanlar 4 yıllık aöf 2 yıllık okuyanlar 2 yıllık aöf mü okuyabiliyor ?
3) Uluslararası İlişkiler bölümü hangi üniversitelerde var ?

şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.
 
merhaba ben ıspartada elektronik teknolojisi okuyorum 2 yıllık. ikinci üniversite olarak Uluslararası İlişkiler okumak istiyorum. Bir kaç sorum olacak size ;

1) ÖSS sınavına girmek zorundamıyım bu bölüme kayıt olabilmek için ?
2) 4 yıllık bir örgün öğretim okuyanlar 4 yıllık aöf 2 yıllık okuyanlar 2 yıllık aöf mü okuyabiliyor ?
3) Uluslararası İlişkiler bölümü hangi üniversitelerde var ?

şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.

Merhabalar; Bu bölüm kontenjansız olduğu için, İkinci üniversite kapsamında sınavsız olarak direk kayıt olabiliyorsunuz. Herhangi bir örgün eğitim okuyan veya mezun olab bir kişi iki yada 4 yıllık farketmeden kontenjansız istediği bir aöf bölümüne sınavsız olarak direk kayıt olabilir. Uluslar arası ilişkiler bölümü hangi üniversitede var derken, geçen yılın tercih klavu7zundan bakabilirsiniz. Yanlız ikinci ünv. kapsamında sadece Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uluslararası İlişkiler bölümüne sınavsız girebilirsiniz.
 
Geri
Üst