onuryildiz
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 20 Şub 2012
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- Adana
merhaba ben ıspartada elektronik teknolojisi okuyorum 2 yıllık. ikinci üniversite olarak Uluslararası İlişkiler okumak istiyorum. Bir kaç sorum olacak size ;
1) ÖSS sınavına girmek zorundamıyım bu bölüme kayıt olabilmek için ?
2) 4 yıllık bir örgün öğretim okuyanlar 4 yıllık aöf 2 yıllık okuyanlar 2 yıllık aöf mü okuyabiliyor ?
3) Uluslararası İlişkiler bölümü hangi üniversitelerde var ?
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.
1) ÖSS sınavına girmek zorundamıyım bu bölüme kayıt olabilmek için ?
2) 4 yıllık bir örgün öğretim okuyanlar 4 yıllık aöf 2 yıllık okuyanlar 2 yıllık aöf mü okuyabiliyor ?
3) Uluslararası İlişkiler bölümü hangi üniversitelerde var ?
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.