Maçın ardından..

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir
Maçın ardından..
Galatasaraylı futbolculardan Nonda, takım olarak bugün kolektif futbol sahaya yansıttıklarını belirterek, ''Bugün yaşadıklarımızı herkes biliyor. Hocamız bize 'Bugün takım olarak sahaya çıkacağız ve maçı alacağız' demişti. Öyle de oldu. Önemli olan buydu'' dedi.

Karşılaşma sonrası bir grup sarı-kırmızılı taraftar, stat çevresinde tezahüratlar yaparak galibiyeti kutladı.

Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ertuğrul Kumcuoğlu ise 2-1 yenilmelerine karşın Galatasaray'dan daha iyi oynadıklarını savundu.
 
Geri
Üst