Küme düşecek takımda oynayamam , Gidiyorum !

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
07pino1.jpg


Sezon başı Fransa’nın Monaco kulübünden alınan Pino’nun yeniden bu ülkeye dönmeyi planladığı öğrenildi.
Fransız medyasında dolaşan haberlere göre Lig 1 takımlarından Toulouse, Kolombiyalı futbolcu için girişimlerini sürdürürken, Pino da transfere sıcak bakıyor.


Fotospor
 
Adam haklı beyler:haha
 
Türkiye'ye gelirken bu ülkenin en büyük takımının Fenerbahçe olduğunu bilseydi zaten gelmezdi 6s ye. Bir hata yaptı geldi onda da arkasına bakmadan kaçıyor :)
 
Türkiye'ye gelirken bu ülkenin en büyük takımının Fenerbahçe olduğunu bilseydi zaten gelmezdi 6s ye. Bir hata yaptı geldi onda da arkasına bakmadan kaçıyor :)
:alkışKatılıyorum hatasını anladı neyse ki:p
 
hiç yakışmadı zaten Galatasaray' a ...

ayrıca gidişin bile bi güzelliği, adabı olur sözlerine bakılırsa vefa denen duyguyu hiç tatmamış heralde ...

bizim içinde sezonluklardan biri sadece ...yolu açık olsun
 
Geri
Üst