Konya Körfezi ateş'e attı

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
konya.kocaeli2.0.jpg


Bank Asya 1. Lig'de tutunma şansı her geçen hafta tükenen Kocaelispor'a konuk olan Ziya Doğan'lı Konyaspor, play off yarışında önemli bir galibiyet aldı, Körfez ise işini mucizelere bıraktı: 0-2

kocaeli_konya_10.jpg


Yeni Teknik Direktörü Ziya Doğan ile çıktığı ilk maçtan galibiyet elde eden Yeşil Beyazlılar Süper Lig için umutlarını yeniden artırdı. Kocaeli İsmetpaşa Stadyumunda Mustafa Öğretmenoğlu yönetiminde oynanan maça Konyaspor, Haluk, Ömer, Ramazan, Poljak, Eser, Erdal, Zafer, Volkan, Ufukhan, Ferdi ve Yusuf ilk onbiri ile başlarken maçın 21. dakikasında Eser Konyaspor’u 1-0 öne geçiren golü kaydetti.

Golden sonra oyunun hakimiyetini eline alan Konyaspor yakaladığı bir çok net gol pozisyonunda sonuca ulaşamazken perdeyi kapatan gol 90. dakikada Yusuf’tan geldi. Yeşil Beyazlılar bu galibiyetle puanını 47’ye çıkartırken sıralamada 5. sıradaki yerini korudu.



KOCAELİSPOR: 0 - KONYASPOR: 2

Stat: İsmetpaşa

Hakemler: Mustafa Öğretmenoğlu xxx, Ayhan Akgöz xxx, Hakan Eygü xxx

Kocaelispor: Metin x, Cem Sinan x, Aydın x, Adem x, Atahan x, Ali Çamdalı x (Dk. 81 Orhan x), Ercan x (Dk. 56 Uğur Yasan x), Murat Hacıoğlu xx, Serdar xx, Uğur Durmuş x (Dk. 72 Ali Bayraktar x), Emrah xx

Konyaspor: Haluk xx, Ömer xx, Ramazan xxx, Poljak xx (Dk. 76 Abdülvahit x), Eser xx (Dk. 66 Mehmet Ayaz x), Erdal xx (Dk. 84 Tayfun x), Zafer xx, Volkan xxx, Ufukhan xx, Ferdi xx, Yusuf xxx

Goller: Dk. 21 Eser, Dk. 90 Yusuf (Konyaspor)


Sarı Kartlar: Dk. 14 Serdar, Dk. 52 Uğur, Dk. 68 Emrah (Kocaelispor), Dk. 49 Ufukhan, Dk. 78 Zafer (Konyaspor)
 
Gelen gidene bol keseden puanlar dağıtmaya devam ediyoruz.:mad::mad:Bank asyada biz olmasak ne yapardı bu takımlar kim bilir?
Zaten farklı bir sonuç beklemiyordum.
Konyaspor'u tebrik ederim.
 
hala 5. sırada mı bizim takım yaf hiç tuttuğum takımlardan randıman alamıyorum bu sıralar:(
 
hala 5. sırada mı bizim takım yaf hiç tuttuğum takımlardan randıman alamıyorum bu sıralar:(
Sonunda 3 puanı gördük yani haftaya da 3 puan bizim inş. ilk 6 da bitirirsek ligi iyi... kalan maçların yarısını sıralama olarak üzerimizde olanlar la oynayacaz...inşallah SÜPER liğe çıkacagız topragım :rolleyes:
 
Ağzından gül reçeli damlıyo toprağım inş. inş. Konya bunu yapabilecek güçte yeterki inançlarını kaybetmesinler bu kadar puan kaybı yeter
 
Ağzından gül reçeli damlıyo toprağım inş. inş. Konya bunu yapabilecek güçte yeterki inançlarını kaybetmesinler bu kadar puan kaybı yeter
Elbette umutların kaybolmaması lazım inşallah kazanmayı adet haline getirir ve bu play off maçlarının sonuna kadar devam eder..temennimiz bu;)
 
Geri
Üst