Konya 3 puanı kaptı!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Bank Asya 1. Lig'de Konyaspor, Giresunspor'u 2-1 yendi.


512168_detay.jpg

KONYASPOR: 2 - GİRESUNSPOR: 1

STAT: Atatürk
HAKEMLER: Bünyamin Gezer, Hakan Yemişken, Mehmet Cem Hanoğlu
KONYASPOR: Haluk, Ömer, Ahmet, Mehmet Ayaz (Dk. 83 Ramazan Kahya) Da Silva, Eser, Erdal, Uğur, Zafer, Volkan Koçaloğlu, Abdülvahit (Dk. 66 Serhat)
GİRESUNSPOR: Ramazan Köse, Bülent, Suarez, Ali (Dk. 72 Emre), Volkan Bekiroğlu (Dk. 36 Volkan Çekiç), Olivera, Evren (Dk. 32 Şenol), Ramazan Sal, Gençer, Sefa, Feridun
GOLLER: Dk. 31 Abdülvahit, Dk. 62 Mehmet Ayaz (Konyaspor) Dk. 59 Olivera (Giresunspor)
SARI KARTLAR: Dk. 53 Erdal, Dk. 87 Ömer (Konyaspor) Dk. 53 Sefa, Dk. 53 Şenol (Giresunspor)
 
Tüh keşke gitseydim bu maça ya
 
bugün mü yarın mı altay la maçı vardı ona gidersin toprağım inş. kazanırız onuda
 
Geri
Üst