Kazım G.Saray Yolcusu..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
ColinKazimRichards_972800.jpg

Galatasaray, Fenerbahçeli Kazım'ı transfer etmek için planını hazırladı. Transferin son gününde sarı- lacivertli oyuncuyu renklerine katmayı hedefleyen ancak istenen 1.7 milyon euro'luk bonservis nedeniyle imzayı attıramayan Galatasaray yönetimi, Ali Turan taktiğini devreye sokacak. Fenerbahçe ile sözleşmesi sezon sonunda sona erecek olan Kazım'ın ara transferde, Galatasaray ile ön protokol yapmayı kabul ettiği belirtildi.


İki taraf da kazançlı çıkıyor
Fenerbahçe'de kadro dışı bırakılan ve mutsuz olan milli futbolcunun, Türkiye'den ayrılmayı düşünmediği için de sarı-kırmızılıların teklifini kabul ettiği ifade ediliyor. Böylece ocak ayında Galatasaray'a imza atacağı öğrenilen Kazım hem Türkiye'de futbol yaşantısına devam edecek hem de sarı-kırmızılı yönetim, maliyetsiz transferlerine bir yenisini daha katmış olacak. Fenerbahçe yönetiminin, Kazım'ı İngiliz kulüplerine satmayı planladığı ancak şu ana kadar alıcısının çıkmadığı da gelen haberler arasında.
 
dengeleri bozar istemem. hem şimdiden böyle bir haber çıkması saçmalık.
 
Gs kültürüne ters düşen bi futbolcu bencede gelmesin. haber saçma evt ama 2.ali turan vakası olcak gibime geliyo her şey belli oluyo kendisi geç geliyo. futbolcuyuda yıpratıyo sonra ondan faydalan faydalanabilirsen.
 
Geri
Üst